marți, 4 iunie 2013

Tată..

Tată, îmi aduc aminte cum aveam 5 ani şi-mi doream o sanie, deşi nu aveai bani, tu mi-ai promis că o voi avea, în cîteva zile mai făcut fericită. Tată, îmi aduc aminte cum plîngeam că nu vreau să merg la logoped, iar tu mă încurajai şi mi-ai spus că peste ani îţi voi fi recunoscătoate, aşa şi a fost. Tată, îmi aduc aminte cum mă împleteai la 6 ani singur, căci mama era în spital, iar eu plîngeam că mă doare, atunci mai frezat scurt şi mi-ai spus că peste ani iarăşi voi avea păr lung, aşa şi a fost. Tată, îmi aduc aminte cum plîngeam la 7 ani că nu am prieteni, iar tu ai spus că ei nu merită şi că peste ani eu voi avea prieteni devotaţi, aşa şi a fost. Tată, îmi aduc aminte cînd eram doar noi 3, cînd sărăcia dansa prin casă, şi tu mi-ai spus că peste ani noi vom avea de toate, eu voi avea totul, aşa şi a fost. Tată, îmi aduc aminte cum plîngeam că citesc cel mai rău din clasă, şi tu mi-ai spus că peste ani voi avea zeci de cărţi citite, aşa şi a fost. Tată,  îmi aduc aminte cum prima dată mi-ai arătat marea, eram fericită, iar cînd plecam, eu plîngeam, atunci tu mi-ai promis că am să mai văd marea, şi nu doar o dată, aşa şi a fost. Tată, îmi aduc aminte de multe promisiuni, promisuni pe carea leai îndeplinit şi zîmbesc. Tată, îmi aduc aminte cum o dată am spus că mă voi mărita cu un bărbat ca tine, cu burtă şi chel, iar tu ai zîmbit şi mi-ai spus să fiu cu cineva care niciodată nu mă va face să plîng. Tată, îmi aduc aminte cum într-o dimineaţă mai văzut tristă, îmi ascundeam lacrimile şi tu trist mi-ai spus : "el tea făcut să plîngi".
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu